Friday, November 27, 2009

Doa "Andai ku tahu… "

Doa "Andai ku tahu… "



Andai ku tahu…
Kapan tiba masaku
Ku akan memohon Tuhan

Jangan kau ambil nyawaku

Tuhanku dalam termanggu

Kusebut namaMu

Biar susah sungguh

Mengingat Kau penuh seluruh

Tuhanku CahayaMu

panas suci bagai kerdip lilin..

Di kelam sunyi..


Ampuni aku dari segala dosa dosaku

Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu

Aku manusia yang takut neraka
Namun aku juga tak pantas disurga

Apakah yang dikejar dalam hidupku
Kita singgah di dunia yang sementara
Penuh tipu daya


PadaMu aku berserah
PadaMu aku kalah

PadaMu aku meminta

Leraikan jiwa yang resah

Berikan aku cinta
tiada lain yang ku damba

Perasaan pun kian tersentuh
Bila rindu ini berlabuh

Bila kasih di hujungnya nyawa


Andai ku tahu…
Malaikatmu kan menjemputku…
Izinkan aku

mengucap kata taubat padamu

Aku takut akan semua dosa dosaku

Aku takut dosa yang terus membayangiku


Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu


Kompilasi lirik:

Ungu- andai ku tahu

Kumpulan Harmoni - DOA'

Mawi- Cinta Hakiki

Mawi- Kian


No comments:

Post a Comment